Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. További információk: HTTP "Sütik" alkalmazási tájékoztató

Fizetés, szállítás

Kedves vásárlóink!

A megrendelt termékek vételárának, valamint a szállítási költségnek a kiegyenlítésére a következő módokon van lehetőség:

  • Előre fizetés a vételár banki átutalásával az webshop bankszámlájára. A fizetendő összeg szerepel az webshop által elküldött a megrendelés elfogadására vonatkozó visszaigazolásban. Kedves vásárlóinknak három munkanap áll rendelkezésére a vételár átutalására.
  • Előre fizetés bankkártyával online. A megrendelési folyamatban bankkártyás fizetés esetén vásárlóink átirányításra kerülnek a fizetési szolgáltató (OTP Simple) rendszerébe, mely rendszerben a fizetési szolgáltató szerződési feltételei a mérvadóak. Amennyiben vásárlónk bankkártyája mögött álló a fizetéshez használt számla nem forintban denominált, a devizakonverzió miatt többletköltségek merülhetnek fel.
  • Utánvétes fizetés. Ebben az esetben a kézbesítéskor a logisztikai partner munkatársának kell a vételárat kiegyenlíteni.
  • Készpénzes fizetést azoknak a kedves vásárlóinknak tudunk biztosítani, akik Győr vonzáskörzetébe kérik a szállítást. Kérjük, hogy ebben az esetben rendelés előtt keressenek meg minket, hogy a segíthessünk a rendelés leadásában.

A webshopban csak házhozszállítással van lehetőség rendelésre. A vételár a webshop bankszámlájára beérkezése után munkatársaink telefonon egyeztetnek vásárlóinkkal a szállítás részleteiről. Kérjük kedves vásárlóinkat, hogy kézbesítéskor a megrendelt termékek épségét még a logisztikai partner munkatársának jelenlétében ellenőrizni szíveskedjenek, és amennyiben eltérést tapasztalnak , vagy a csomag sérülten érkezett, azt jelezzék a logisztikai partner munkatársának. Az eltérésekről, károsodásokról logisztikai partner munkatársa jegyzőkönyvet fog felvenni.

Reméljük termékeink sok kellemes élménnyel gazdagítják majd kedves vásárlóinkat!